ترافیک شمال شرق تهران روان تر می شود

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ترافیک شمال شرق تهران روان تر می شود

شهردارآنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار از احداث رمپ بزرگراه امام علی(ع) جنوب به بزرگراه شهید زین الدین شرق خبر داد و گفت: با تکمیل این رمپ، ترافیک بزرگراه امام علی(ع) در محدوده بزرگراه های رسالت و شهید زین الدین روانتر می شود.
  
به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سید محمد مهدی میرزایی، با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای تکمیل دسترسی شبکه های بزرگراهی و کاهش حجم ترافیک در معابر شریانی شمال شرق تهران، با پیشنهاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 و طرح در کمیته های تخصصی مربوطه و اخذ مجوزهای لازم، پروژه احداث رمپ امام علی (ع) جنوب به بزرگراه شهید زین الدین شرق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طول تقریبی این رمپ 600 متر از جنوب بزرگراه امام علی (ع) آغاز و در شرق تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید زین الدین خاتمه می یابد هم اکنون توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه در مرحله رفع معارض و آزاد سازی مابقی مسیر جهت تکمیل قرار دارد.

میرزایی با بیان اینکه با احداث این رمپ از سرگردانی رانندگان جهت دسترسی به بزرگراه شهید زین الدین- شرق از بزرگراه امام علی (ع) نیز جلوگیری خواهد شد گفت: با بهره برداری از رمپ مذکور خودروها قادر خواهند بود بصورت ایمن و با رعایت رده بندی عملکرد معابر، با طی حداقل مسافت و در سریعترین زمان ممکن به بزرگراه شهید زین الدین شرق دسترسی پیدا کنند.

وی کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و اثرات مثبت زیست محیطی و نیز جلوگیری از سرگردانی شهروندان در شبکه معابر منطقه را از دیگر مزایای اجرای این پروژه نام برد و گفت: این پروژه نیمه دوم سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:40 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه